Home >> Wizyty piotrkow trybunalski

Gabinet urologiczny w Piotrkowie Trybunalskim

Zapraszamy do wizyty w gabinecie urologicznym w Piotrkowie Trybunalskim, przy ulicy Słowackiego 67. Jest to gabinet prywatny, oferujący wysoki standard usług medycznych. Wizyty u urologa Piotra Kowalskiego odbywają się w pierwszy i trzeci czwartek miesiąca w godzinach od 14.30 do 16.15. Termin spotkań z pacjentami i konsultacji w gabinecie urologicznym w Piotrkowie można umówić, kontaktując się pod numer telefonu: 501 743 332.

Zakres pomocy Urologa w Piotrkowie

Spotkanie się z urologiem i omówienie z nim swoich problemów zdrowotnych nie różni się niczym szczególnym od wizyty u innych lekarzy specjalistów. Mimo to problemy z układem moczowym czy narządami płciowymi mężczyzn są uważane za bardzo wstydliwe i z którymi pacjenci często zgłaszają się stosunkowo późno. Nie należy jednak ich bagatelizować. Mogą być spowodowane poważnymi jednostkami chorobowymi, których diagnozą i skutecznym zwalczaniem może zająć się wyłącznie lekarz specjalista.

Urolog w Piotrkowie diagnozuje i leczy m.in. choroby związane z zaburzeniami pracy pęcherza, stany zapalne dróg moczowych i narządów płciowych u dorosłych pacjentów oraz przyczyny niepłodności u mężczyzn. Dzięki specjalistycznym urządzeniom przeprowadzana jest diagnostyka mająca na celu odnalezienie problemów urologicznych, która w połączeniu z rzetelnym wywiadem lekarskim pozwala na dokładną ocenę stanu zdrowia pacjenta. Jest to podstawa do zrozumienia choroby i finalnie prowadzi do wytypowania sposobu skutecznego leczenia przypadłości.

Nasza lokalizacja