Home >> Wizyty piotrkow trybunalski

Urolog w Piotrkowie Trybunalskim

Sprawdź wolne terminy u urologa w Piotrkowskie Trybunalskim przyjmującego przy ulicy Słowackiego 67. Jest to gabinet prywatny, oferujący wysoki standard usług medycznych. Wykorzystujemy nowoczesną technologię diagnostyki obrazowej pozwalającą na postawienie niezwykle precyzyjnej diagnozy. Wizyty u urologa Piotra Kowalskiego odbywają się w pierwszy i trzeci czwartek miesiąca w godzinach od 14.30 do 16.15. Termin spotkań w gabinecie urologicznym można umówić, kontaktując się pod numer telefonu: 501 743 332.

Zdiagnozuj niepokojące symptomy

Spotkanie z lekarzem urologiem w Piotrkowie Trybunalskim rozpocznie się od dokładnego omówienia niepokojących symptomów. Opisując zauważone zmiany i odpowiadając na pytania o przyjmowane leki, przebyte choroby i urazy czy skłonności rodzinne. Specjalista będzie mógł rozpocząć diagnozowanie konkretnego przypadku. Przekaże wstępne porady urologiczne i wprowadzi plan działania. Wszystkich Państwa, którzy posiadają obawy przed wizytą lub badaniem u urologa – uspokajamy. Spotkanie nie różni się niczym szczególnym od wizyty u innych lekarzy specjalistów.

Jak przygotować się na konsultację u urologa?

Konsultacja u urologa nie wymaga specjalnego przygotowania ze strony pacjenta, należy jednak przyjść z pełnym pęcherzem. Jej istotą wizyty jest udzielenie szczegółowych odpowiedzi na wszystkie pytania oraz uzyskanie wyczerpujących porad urologicznych dotyczących chorób układu moczowego i płciowego. Podpowiadamy – warto przygotować spis przyjmowanych leków oraz ewentualną dokumentację medyczną z poprzednich wizyt, przeprowadzonych zabiegów czy operacji. Warto także upewnić się w chorobach obecnych w rodzinie.

Nasza lokalizacja