Home >> Wizyty lowicz

Urolog w Łowiczu

Prywatny gabinet urologa w Łowiczu jest otwarty dla pacjentów w piątki w godzinach od 17.30 do 19.00. Placówka mieści się przy ulicy Nowej 8 w centrum miasta. Dostępność terminów można ustalić kontaktując się pod numerem telefonu: 501 743 332. Lekarz urolog Piotr Kowalski zajmuje się diagnostyką i leczeniem chorób układu moczowo-płciowego. To jeden z sieci gabinetów urologicznych znajdujących się w woj. łódzkim. Zapewniamy, że każdy wyposażony jest w nowoczesny sprzęt urologiczny.

Wizyta w specjalistycznym gabinecie urologicznym w Łowiczu obejmuje:

• konsultację lekarską;
  • USG układu moczowo-płciowego;
  • indywidualne leczenie pacjentów;
  • kwalifikację i kierowanie do zabiegów urologicznych;
  • wykonywanie zabiegów urologicznych;
  • wizyty kontrolne po leczeniu operacyjnym, zabiegowym i zachowawczym.

Czy na wizytę u urologa w Łowiczu muszę mieć skierowanie?

Na konsultację w prywatnym gabinecie urologicznym w Łowiczu nie jest wymagane skierowanie od lekarza rodzinnego. Przed wizytą u lekarza urologa należy przygotować i zabrać ze sobą aktualne wyniki badań, a także dotychczasowe karty leczenia z wizyt prywatnych czy tych, dotyczących leczenia szpitalnego. Należy również poinformować urologa o przyjmowanych aktualnych lekach oraz przebytych chorobach i operacjach. Warto przygotować takie informacje przed wizytą, aby ułatwić lekarzowi postawienie diagnozy i ustalenie indywidualnego planu leczenia. Należy pamiętać, że nieleczone choroby układu moczowo-płciowego mogą powodować ciężkie powikłania, dlatego bardzo istotna jest regularna kontrola stanu zdrowia.

Nasza lokalizacja