Home >> Oferta leczenie zaburzen wzwodu

Leczenie zaburzeń wzwodu i potencji

W naszych gabinetach zajmujemy się leczeniem zaburzeń wzwodu i potencji w komfortowej i dyskretnej atmosferze. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zdolność do osiągania wzwodu jest jednym z najważniejszych czynników warunkujących zdrowie mężczyzny. Wszelkie zaburzenia na tej płaszczyźnie nie tylko uniemożliwiają odbycie satysfakcjonującego stosunku płciowego, ale także mogą być symptomem alarmującym o poważnych zagrożeniach zdrowotnych. Wiemy, że dla wielu mężczyzn problemy z erekcją są powodem do wstydu, rzutującym na jakości życia ich oraz ich partnerek, jednakże zapewniamy, że należy podejść do tego tak jak do każdego innego objawu. Należy rozpocząć od konsultacji urologicznej, na której możliwe będzie postawienie diagnozy, rozpoczęcie leczenia oraz wdrożenie planu przeciwdziałającego nawrotom.

Jak wygląda diagnozowanie zaburzeń erekcji?

W celu dokładnego zdiagnozowania zaburzeń erekcji należy wykonać badanie palpacyjne jąder i moszny, które pozwoli znaleźć ewentualne zgrubienia lub guzki, a następnie specjalistyczne badanie przez odbyt. Kolejnym krokiem jest USG jąder oraz naczyń krwionośnych miednicy, dzięki któremu lekarz określi lub wykluczy ewentualne zmiany widoczne w diagnostyce obrazowej. Badanie urologiczne nie powinno być przez mężczyzn lekceważone – lepiej potraktować je jako profilaktykę, ponieważ może ono wykazać poważniejsze zaburzenia czy nawet nowotwór gruczołu krokowego.

Do jakiego lekarza wybrać się z problemami z erekcją?

W przypadku zaburzeń wzwodu i potencji męskiej warto udać się do lekarza urologa, który na podstawie konsultacji urologicznych, wywiadu, diagnostyki obrazowej oraz badań – postawi diagnozę i zajmie się leczeniem chorób związanych zaburzeniem impotencji. Podczas wizyty w gabinecie urologicznym pacjent zostanie wypytany m.in. o:

• ewentualne problemy z oddawaniem moczu;
  • aktywność seksualną;
  • stosowane leki;
  • występowanie w rodzinie chorób, takich jak nowotwór jądra, prostaty lub pęcherza moczowego.

W zależności od diagnozy lekarz dobierze odpowiednią metodę leczenia.

Jakie są przyczyny zaburzeń potencji u mężczyzn?

Przyczyn zaburzeń potencji męskiej może być kilka – najczęściej jednak wymienia się nadużywanie alkoholu, paleniem papierosów, zbyt małą aktywnością fizyczną i nieodpowiednią dietą. Problemy pojawiają się również przy zaburzeniach hormonalnych, kiedy u pacjenta określa się jednocześnie zbyt małą ilość testosteronu i nadmiar prolaktyny. Przyczyną problemów z erekcją może być także zażywanie niektórych leków, otyłość, cukrzyca, dysfunkcje układu nerwowego, a także stres. Choć wymieniany jako ostatni, coraz częściej stanowi przeszkodę w prowadzeniu satysfakcjonującego pożycia intymnego.