Home >> Wizyty glowno

Wizyty u urologa dla Pacjentów z Głowna

Sprawdź terminarz wizyt u urologa dla Pacjentów z Głowna i okolic, którzy wymagają specjalistycznej konsultacji medycznej. Problemy z układem moczowym czy narządami płciowymi mężczyzn w dalszym ciągu uważane są za bardzo wstydliwe, przez co spory odsetek pacjentów zgłasza się stosunkowo późno. Nie należy obawiać się jednak ani wizyty, ani diagnozy. Posiadane objawy mogą być spowodowane poważnymi jednostkami chorobowymi, których diagnozą i skutecznym zwalczaniem może zająć się wyłącznie lekarz specjalista.

Kiedy zdecydować się na wizytę u urologa?

Odpowiedź na to pytanie jest ściśle zależna od odczuć, jakie towarzyszą pacjentowi. Mogą to być zarówno problemy z oddawaniem moczu, niespotykany dotąd ból, jak i niepokojąca narośl czy zgrubienie zlokalizowane w trakcie samobadania. Urolog z Głowna przeprowadzi dokładny wywiad, który będzie dotyczył zebrania informacji na temat ogólnego stanu zdrowia pacjenta, przyjmowanych przez niego leków, czasu trwania i intensywności symptomów czy chorób obecnych wśród najbliższej rodziny. Konsultacja u urologa w Głownie jest wskazana w przypadku pojawienia się takich objawów jak:

• występowanie krwi w moczu;
  • nietypowe zmiany na skórze jąder i okolic intymnych;
  • guzki, narośle, zgrubienia, bolące obszary;
  • problemy z oddawaniem moczu – zarówno za rzadkie, jak i za częste;
  • bolesne uczucie parcia na pęcherz;
  • ból w podbrzuszu;
  • ból w okolicach narządów moczowo-płciowych;
  • zaburzenia erekcji.

Czym jeszcze zajmuje się urolog?

Urolog zajmuje się nie tylko popularnymi schorzeniami związanymi z oddawaniem moczu. To także specjalista od leczenia zaburzeń wzwodu i męskiej potencji oraz specjalista od rozpoznawania i leczenia schorzeń z dziedziny urologii onkologicznej. Konsultacja z lekarzem pomoże także w leczeniu zachowawczym i chirurgicznym schorzeń urologicznych. Jako specjaliści z ponad 20-letnim doświadczeniem zachęcamy również do wzięcia udziału w spotkaniach profilaktyki zdrowotnej polegającej na zapobieganiu schorzeniom urologicznym.