Home >> Oferta konsultacje urologiczne

Porady urologiczne w woj. łódzkim

Lek. med. Piotr Kowalski oferuje porady urologiczne w województwie łódzkim. Wieloletnie doświadczenie w zawodzie lekarza urologa pomaga w skupieniu uwagi na istotnych dolegliwościach, a także łączeniu faktów mogących wskazywać na nawet najmniej popularne choroby. Doskonale zdajmy sobie sprawę z tego, że nie wolno ignorować nawet najmniejszego prawdopodobieństwa wystąpienia choroby – w takich przypadkach pacjent powinien być jak najszybciej poddany odpowiednim badaniom diagnostycznym, a następnie leczeniu. Dzięki temu możliwa jest terapia zaburzeń, guzów, chorób czy impotencji u pacjentów z Skierniewic, Tomaszowa Mazowieckiego, Radomska, Łodzi, Piotrkowa Trybunalskiego czy Łowicza. Urolog odpowie na wszystkie nurtujące pytanie i wskaże niezbędny plan leczenia.

Konsultacje urologiczne dla pacjentów z dolegliwościami układu moczowo-płciowego

Nasze konsultacje urologiczne skierowane są do pacjentów odczuwających dolegliwości ze strony układu moczowo-płciowego. Nie należy bowiem lekceważyć żadnych niepokojących objawów – mogą one świadczyć o takich chorobach jak np. nietrzymanie moczu, impotencja oraz nowotwory, a także wskazywać na zaburzenia w funkcjonowaniu nerek, pęcherza czy moczowodów. Wizyta konsultacyjna u urologa pomoże w wyjaśnieniu niepokojących kwestii, a wiedza przekazana pacjentowi przyczyni się do podjęcia profilaktyki medycznej. Im szybciej zostaną bowiem rozpoczęte działania, tym większe prawdopodobieństwo, że leczenie okaże się skuteczne i nieinwazyjne.

Kto powinien udać się na konsultacje do urologa?

Nie należy bagatelizować bólu w okolicach jąder, podbrzusza i dolnej części pleców. Na konsultacje do urologa warto chodzić systematycznie – wizyty te są niezwykle ważne nie tylko w celu wdrożenia działań profilaktycznych, ale także analizy stanu zdrowia. Wykorzystując nowoczesną diagnostykę obrazową możliwe jest wczesne rozpoznanie m.in. nowotworów prostaty i guzów jąder. Konsultacja urologiczna w gabinecie okaże się koniecznością wówczas, gdy pojawiają się obrzęki jąder i prącia, a także nóg oraz długotrwała, niepokojąca niemożność oddawania moczu. Na wizytę u urologa warto udać się także w momencie wystąpienia wszystkich niepokojących zmian, objawiających się:

• pojawieniem się ropy lub krwi w moczu;
  • zmianą barwy moczu na ciemniejszą;
  • zmianą w ilości oddawanego moczu;
  • swędzeniem i pieczeniem cewki moczowej;
  • uczuciem parcia na pęcherz.